31 maja 2012

Na które piętro ? Na wypełnione szczęściem, poproszę.

Ohayo ! Dzisiejsza notka będzie krótka z tego powodu że muszę jeszcze odrobić lekcje i nadrobić kilka odcinków anime  , które zaczęłam oglądać ( recenzja niedługo  ).  Jak minął mi dzień? Otóż ledwie wstałam i zaspana poszłam do szkoły . Pierwsza lekcja jaka była to historia . Musiałam podpierać się ręką żeby mi głowa nie spadła na ławkę i żebym nie zasnęła ;/  Potem biola , matma , wf , chemia i koniec . Poszłam do domu i odpisuję na wasze komentarze ;d Bardzo dziękuje ( arigato gozamisu ) za 13 obserwowanych ^ ^ A oto zdjęcia , które zrobiłam przed chemią ;D

moja bransoletka 


 A oto ja w okularach ..




12 komentarzy:

  1. ladnnie Ci w okularkach ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Laaadnie :>
    dzieki za komentarz.
    fajny blog,.obserwuje.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnee zdjęcie <3
    Obserwuje , liczę na to samo :)
    charoot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia. ;d
    obserwuje xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj kochana :) ładnie wyglądasz w okólarach :)
    dziekuję za odiwedziny i milusiński komentarz :)
    Buziaczki
    będę Cię obserwować
    zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł jak najbardziej sie zgadza ;D Fajne zdjęcia ;D I dzięki za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie anime oglądasz? Czekam z niecierpliwością na recenzje! :) Ładne zdjęcia. :D I fajnie zatytuowałaś post. Hmm, gdyby jeszcze takie miejsca były. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d