26 maja 2012

Nie ważne co się stanie ....

Ohayo ! ;d Jak wam minął dzień  ? Ponieważ ja go spędziłam leniuchując ale też pomagałam Mamusi ( hahaoya ) . Dzisiejszy post będzie dość krótki ze względu na to , że nie miałam kolorowego dnia . Co dziś porabiałam ? Robiłam zdjęcia i słuchałam muzyki . Podczas gdy słuchałam jednego z moich ulubionych zespołów ( 2NE1 ) natrafiłam na tą piosenkę jest cudowna . Aż się zakochałam ♥ Niestety nie znalazłam jeszcze tekstu po koreańsku , gdyż to jest koreańska piosenka ale mam tłumaczenie < KLIK > A oto moja przepiękna piosenka :



Mam nadzieję, że wam się spodoba ;d

Yoi ichinichi o ! co znaczy Miłego Dnia !

8 komentarzy:

  1. Fajna piosenka ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)
    Obserwuję i proszę abyś ty zaobserwowała mój :) Będę wdzięczna :*
    Pozdrawiam i zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam , ja bym sie nigdy chyba nie nauczyla tego dziwnego jezyka . :D haha . :D

    zapraszam : styleetvie.blogspot.com + ja obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, pomagaj mamie, w końcu dziś święto mam! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś słuchałam głównie kpopu ^-^

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d