24 maja 2012

Początek !

Ohayo ;d Zacznę od tego , że po raz kolejny robię bloga i nie mogę prowadzić go systematycznie . Nie wiem co mi jest -,- W każdym bądź razie znowu piszę ! Głównym tematem będzie Japonia ale nie tylko.. Będę pisała o moich domowych sposobach na różne dziewczęce problemy  np. jak rozjaśnić sobie włosy, jak dbam o cerę itd.. Po prostu znajdzie się tu moja codzienność . Jeżeli chodzi o język japoński to uczę się go od kwietnia i jestem bardzo zadowolona ;D

a oto kilka zdjęć Japonii :




Jeżeli macie jakieś pytania chętnie odpowiem .. No to , to na tyle ..
Yoi ichinichi o ! Co znaczy : Miłego Dnia ;d

16 komentarzy:

  1. No co Ty, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. :) Blog na pewno będzie ciekawy, już się zapowiada świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w szkole japonski o wrzesnia, czyli juz prawie rok sie ucze ale albo jestem jakas tepa albo mnie to nie kreci, bo jestem noga. nic zbytnio nie umiem powiedziec, tylko alfet xd no ale mnie wiecej juz rozumiem tekst jak ktos po japonsku pokaze w sensie jakies zdanie, choc predzej wylapie je slyszac xd a tobie zycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nauce japońskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też fascynuje mnie kultura japoni, manga anime i ten cały ich barwny świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na rozdanie :*



    http://mojzakupoholizm.blogspot.com/2012/05/red-lisptick-rozdaje-kosmetyki-za-darmo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejuu !
    Przecież to musi być bardzo trudne ; D

    Ale jestem ciekawa jak będzie wyglądał ten blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z japońskim ;) Kwiaty wiśni w Japonii są piękne, co widać w różnych źródłach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zwiedzić Japonię ale nie ejstem szczególnie zakochana w tym kraju. Umiem liczyć po japońsku do 10 ( na razie ) Ale tylko dlatego, że muszę umieć na ju jitsu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Japoński>? Szacun, ja chyba nie miałabym cierpliwości.


    Obserwacja bloga za obserwację? http://glassesandsunglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. japoński :O ja bym język połamała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. japoński? nieźle ;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jak będziesz robiła następny post napisz coś po japońsku.?
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za odwiedziny u mnie:)Podziwiam Twoją wytrwałość w nauce japońskiego...:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d