15 czerwca 2012

Bento !

Ohayo ! ;d Dzisiejszy dzień był dość stresujący , ponieważ nadal nie wiem czy będę miała te oceny , które chciałabym mieć  .Pomimo tego prawie cały dzień byłam nieprzytomna - braku snu -,- Ale jest weekend i nie będę się jak na razie ocenami się  martwić ^ ^ Ponieważ mam już kilka planów , z którymi wiąże się większa ilość zdjęć . A dzisiaj chciałabym wam pokazać moje tragiczne bento ;(( Tak wgl to nie wiem czy to można nazwać bento ----> link hahahahha...Na początku to miałam świetne plany ,ale z moim zdolnościami kulinarnym to jest mało prawdopodobne . W każdym bądź razie wkurzyłam się i położyłam to co widać na ryż . I czy jadłam tymi pałeczkami ? Tak jadłam . Nie myślcie sobie , że to tylko  tak do zdjęcia . Jak udało mi się złapać ryż w pałeczki ? Było ciężko, ale dałam radę :)




 Czy wam też nie udaję się złapać ogórka widelcem ? Uwierzcie nie jesteście sami ^ ^ Okazuję się, że moja siostra i to za pierwszym razem !!! Wyjęła ogórka pałeczkami . Przyznam się szczerze , że też próbowałam niestety nie udało mi się ;/

No to , to na tyle ;d
Sayonara ! ;**

1 komentarz:

  1. Hej, nie załamuj się, bo jeszcze wszystko może się zmienić, a Ty nabierzesz wprawy w gotowaniu :>
    Pozdrawiam, miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d