30 czerwca 2012

Danowskie

Ohayo ! Dzisiejszy dzień spędziłam w takiej malutkiej i rodzinnej wsi - Danowskie . Często w wakacje jeździmy tam na takie zjazdy rodzinne ,ale też na biwaki . Dziś pojechaliśmy tylko na kilka godzin żeby popływać , zjeść obiad i wrócić . Oczywiście ja byłam tak zmęczona , że prawie cały czas spałam na kocu. Ciekawe po czym ? ;> Ze względu na to,  iż woda nie była dość nagrzana nie pływałam . Choć były takie morsy co się kąpały . Ja pozostałam na brzegu i się im przyglądałam ^ ^ Sobota minęła dość przyjemnie i w końcu czuję wakacje ! A jak wam minął dzień ?







Sayonara ;**

20 komentarzy:

  1. ślicznie tam:] idealnie na słoneczne dni - och rozmarzyłam się w dzieciństwie pływałam na kajakach i łodkach po jeziorach...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :3
    ładnie tam ^^
    zapraszam na nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotczki, ja też dzisiaj nad jeziorkiem byłąm :)
    Obserwuję i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ,pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi minął bardzo dobrze :D
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje buty też się właśnie rozkleiły :// wole je sama oddać do szewca i mi je napraw a niżeli czekać aż naprawią je tak jak były zrobione na początku przed reklamacją ..

    OdpowiedzUsuń
  7. super miejsce do odpoczynku :) ja bym chyba też się nie zanurzyła. CO prawda lipiec już mamy ale jeszcze woda nie zdążyła porządnie się nagrzać. ale siesta na kocyku - to jest to. zazdroszczę wakacji!! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz,wszystko jest idealnie dopasowane!
    zapraszam do mnie!
    Odyseja Modowa

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia. masz śliczną grzywkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia;) Ja rozkoszuję się upałem w domu!:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia. ☺
    Jesteś bardzo ładna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdj:D
    obserwuję i mam nadzsieję ze się odwdzięczysz ?:D
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wieś, a od czasu do czasu miasto.
    A najlepiej zaplatać i przeplatać jedno z drugim, co na razie mam okazję robić :)

    Udanych wakacji i zapraszam do mnie :)

    http://martuchanalesnejpolanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia zapraszam na mojego bloga którego prowadzę z koleżanką dopiero zaczynamy ale może coś wyjdzie i prosze zostaw jakiś komentarz http://cebula-czosnek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d