13 czerwca 2012

Dbaj. Uwielbiaj. Czasem rozpieszczaj. Tylko nie krzywdź.

Ohayo !  Chciałabym was już teraz uprzedzić , że będę w tym momencie rzadziej pisać , ponieważ niedługo oceny wystawiają i muszę kilka poprawić . A odnośnie wczoraj . Kto oglądał mecz Polska - Rosja  ? Bo ja tak i to obowiązkowo choć takim kibicem to  nie jestem ;d  Jak minął mi dzień ? Muszę przyznać, że był całkiem luźny .Na początek wolna lekcja - fizyka . Potem sprawdzian z polaka -,- Następnie przez dwie lekcje był konkurs - Supergłowa , na którym była moja koleżanka Natalia ( GRATULUJEMY - 4 miejsce na arenie międzyszkolnej  ) .Dwa w-fy gdzie pani wystawiała oceny - mam 5 ;d Choć na ten drugi to poszłam zaliczać sprawdzian z matmy i wyszłam ze szkoły wcześniej . Ale i tak musiałam się pospieszyć bo miałam prezentacje o żydach , którzy mieszkali dawniej w Suwałkach . I przyznam się wam szczerze , że to było ciekawe nawet przyjechali z czegoś tam i będę gdzieś tam, ponieważ filmowali nas. W sumie to inni uczniowie też będą . Ciekawe jak wyszłam ? ;d A oto stare zdjęcia z sesji :





PS. Co do nagłówka to jest to opis , który mi się spodobał ;d
Sayonara ;**

3 komentarze:

  1. Podoba mi się to ostatnie zdjęcie, jest takie tajemnicze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne te zdjęciaa. :d takie artystyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zadowolona z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d