1 czerwca 2012

Dzień Dziecka !

Ohayo ! Jak wam minął Dzień Dziecka ? Ponieważ u mnie nie zaciekawię z tego powodu , że była okropna , brzydka deszczowa pogoda . I jak wróciłam ze szkoły to miałam ochotę rzucić się na łóżko . Ale niestety nie mogłam z powodu wolontariatu. No to poszłam na  3 godziny. Na szczęście mogłam się dziś trochę oderwać od rzeczywistości , gdyż poszłam do kina z moją koleżanką na ' Królewna Śnieżka i Łowca ' . Kocham ten film i serdecznie go polecam . Dlaczego ? Po pierwsze ze względu na to , że gra tam jedna z moich ulubionych aktorek -  Kristen Stewart ! Po drugie ... Dobra mam na chwilę obecną tylko jeden punkt . ;/ W każdym bądź razie polecam ;d A oto kilka zdjęć , które są jakościowo okropne , ponieważ  takie zdjęcia robi mój świetny aparat w telefonie -,-


                                             



Dziękuje wszystkim za liczbę obserwowanych i komentarze ;D Jutro jak dojdę do siebie odwdzięczę się ;d Oyasumi co znacz z języka japońskiego - Dobranoc ;)

7 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajnego bloga, ciekawy wygląd, super notki !
    Myślę, że będę tu wpadała bardzo często ! *.*
    obserwuję, komentuję i liczę na to samo z twojej strony , zapraszam : http://u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure :) If you want we could follow each other? Let me know on my blog if you would follow me and I will follow you immediately :) Have a great day honey :)
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dziecka? Urodzinyy :D
    miałam gości i nic nierobiłam hah xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostalam rybaczki i dwa t-shirty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niic nie dostalam :c
    Ooo... podobno super film :D idę na niego!

    pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popcorn *___*
    Ale mi ochoty narobiłaś :>

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d