8 czerwca 2012

Euro 2012

Ohayo ! Jak wam minął dzień ? Jeżeli chodzi o mnie to fatalnie . Wstałam o 11 i na mojej twarzy pojawiły się pierwsze efekty alergii . Wyglądam okropnie .W dodatku wszystko mnie swędzi ; (( Na szczęście pocieszałam się czytając kolejną część fenomenalnej książki pt. Zwierzenia Georgii Nicolson - Jak rozkochać w sobie każdego chłopaka . Osobiście uważam , że te książki są świetne dla nastolatek i ich mam ! Serdecznie polecam ;D Po przeczytaniu udałam się do jadalni spożyć posiłek.Tata był w sklepie z mamą , więc nie zrobił mi śniadania . A szkoda , ponieważ świetnie gotuje w odróżnieniu ode mnie ;) Następnie znowu poleżałam w łóżku . Wstałam poczytałam blogi i zaczęłam porządkować stare zdjęcia , których było DUŻO . Mimo wszystko udało mi się ! Sądząc po ankietach myślę nad zmianą wizerunku bloga . Czy nie wydaję się wam dziecinny ? W każdym bądź razie skoro mam zdjęcia to wam pokażę , gdyż i tak będę musiała dać dla naszego kochanego pana z zajęć artystycznych .Bogu dziękować że ma taką cierpliwość do mnie i koleżanek , ponieważ dawno zwlekamy z oddaniem zdjęć -,-













No kochane kto oglądał mecz Polska - Grecja ? ;D

20 komentarzy:

  1. meczyk obejrzany :D
    obserwujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia i oczywiście że oglądałam : PP

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz :) a odnośnie dążenia do perfekcji i spełniania marzeń - nigdy nie należy rezygnować :))

    http://karolinag95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ja oglądałam :))
    fajne zdjęcia;)
    i oby alergia ci bardzo nie dokuczała:*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zazdroszczę, ale ja chyba też mam jakąś alergię bo mam straszny karat od dwóch tygodni :( Ogólnie nie jestem alergiczką, ale zawsze w tym okresie pojawia się u mnie katar :( Więc może jaką małą alergię mama :(
    Ja oglądałam mecz! Dobrze grali, nie ma co :)
    Mówisz, że tobie Damon, ale jak ja bym miała dwóch to wybrałabym Stefana i Damona, dwa ciach! :** mrr ;d
    Damon jest nieziemsko przystojny jak Stefan (w filmie).

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ujęcia. zapraszam do siebie, gdzie wygrać można paletę sleek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja patrzałam :D Remisik <3
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi dzień minął pracowicie. :D
    ładne zdjęcia + ja oglądałam. !♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. 1,3 i 3 zdjęcia od dołu najlepsze ! *.* świetny blog. ;)
    Zapraszam również do mnie, dopiero co zaczynam ale mam nadzieję że blog się spodoba i zostaniesz moim obserwatorem ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie oglądałam,ale rodzice i brat wiernie kibicowali ;p
    Zapraszam,nowa notka;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany jakie ładne zdjęcia.
    Bardzo podoba mi sie twój blog i sądze że będe zaglądać tu częściej :)

    W przypływie czas zaglądnij http://ellandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d