29 czerwca 2012

Hot Summer !

Ohayo ! Na początku chciałabym coś powiedzieć anonimowi . Tak pisałam , że pójdę w butach na obcasie niestety poszłam w balerinach ;(( Ale gdybyś znał/znała prawdziwy  powód dlaczego nie poszłam albo wybuchł/abyś śmiechem albo zrobił/abyś < facepalm >. Mimo wszystko przepraszam teraz was wszystkich . Wracając do tematu . Mamy WAKACJE ! Moje upragnione wakacje , na które czekałam cały rok . Ciekawi średni ? 4,79  Jak zawsze fuksem wychodzi mi pasek w tamtym roku było 4,77 hhahah.. Przykro mi ,ale stroju na sobie wam nie pokażę . Będzie on na wieszaku z racji , że przyszłam ,przebrałam się i pognałam szybko na lody z koleżankami  .Oczywiście było  zabawnie do pewnego momentu , gdzie moja koleżanka ubrudziła mi spodnie -,- Pochodziłyśmy i gdy o 16 wróciłam do domu ,poszłam spać . Kto śpi w dzień ? Yyy.. Raczej kto może spać w dzień ? Otóż ja jestem przyzwyczajona do tego i nie robi mi to różnicy czy to dzień czy noc . Jestem zmęczona -  idę spać. Proste. Niestety Faustyna do mnie zadzwoniła i mnie obudziła , ponieważ obiecałam , że pojadę z nią i Michasią na rower .Wstałam ,  ubrałam się  i pojechałam . Nie wiem jak wy ale ja nienawidzę rowerów !!! Nie dość, że jeżdżę jak pijana ( i to dosłownie ) to jeszcze nie ogarniam części w rowerze -,- Kiedyś jak wracałyśmy z jeziora .Zaczęłam jak głupia głośno krzyczeć , że hamulec mi spadł -,- Po jakimś czasie , gdy koleżanka sprawdziła rower . Okazało się , że to był łańcuch .Po prostu nienawidzę rowerów .Za to kocham rolki ♥ No to tak . Pojechałyśmy nad zalew , poleżałyśmy i gdy wracałyśmy do domu .Zajechałyśmy na koncert .W tym czasie wyszedł na scenę ' Fabuła ' czy ktoś tam .Chciałabym was przeprosić za jakiś błąd  w tym wyrazie ale nie jestem fanką rapu ani takiego typu muzyki . Wróciłam do domu i zaczęłam obczajać moją nagrodę .Znalazłam tu śmieszne , dziwne i jakimś trafem japońskie i chińskie słówka ! 
Oto nasz ulubiony zalew ♥ 

 




Oczywiście nie obeszło się bez przekąski i zdjęć .





Świadectwo i nagroda ;d 


















A oto strój :






Dzisiaj dość długa notka ze względu na zdjęcia i jeszcze raz was przepraszam , że wprowadziłam w błąd .

9 komentarzy:

  1. fajny strój :) też miałam pasek ^^
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham rolki ♥
    kiecka świetna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie lubię jeździć na rowerze. Nie wiem jakim cudem dostałam kartę rowerową xd.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubie i na rowerze i na rolkach :]
    post długi, ale miło się czyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta czarna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknię za czasami, w których pasek był normą na świadectwie. Teraz jak ja mam tylko trzy 2 na świadectwie, reszta powyżej, to jestem szczęśliwa - czyli na pewno już na maturalnym będzie dwója z historii . Sukienka bardzo mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta sukienka:) i fajne zdj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam średnią 4.8 ;D .
    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d