10 czerwca 2012

House !

Ohayo ! Właśnie , dosłownie przed chwilą wróciłam z " shoppingu " , na którym byłam z Anią . Siedziałyśmy chyba z 1,5 godziny i nie wiedziałyśmy co kupić a rzeczy było sporo . Dlaczego z House ? Ponieważ była zniżka - 40 % . Oczywiście nie obeszło się bez liczenia ile za co kupimy  i w tej chwili dziękuje osobie , która wynalazła tak świetny wynalazek jak kalkulator .Po tak długim czasie zdecydowałyśmy się coś kupić . Jeżeli chodzi o mnie to kupiłam sobie szarą bluzę , bluzkę i czarny top .Zdjęcia są niżej :




Przepraszam , że zdjęcia są na boku ale nie mam już siły ich przewracać ;/ A pod spodem macie mój kapelusz , który prawdopodobnie będę sprzedawała choć jeszcze tego nie wiem  ;d 


No to , to na tyle . Idę się uczyć bo jutro dwie kartkówki ( angol i hista ) , PK z fizy i recytacja wiersza z polaka . Oczywiście uczyła się będę teraz ;D 

Sayonara ! ;***

4 komentarze:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d