14 czerwca 2012

Nae geoura !

Ohayo ! Dzisiaj jest taki  luźny dzień choć czasami miałam w pewnych momentach ochotę wybuchnąć . Jeżeli chodzi o oceny to na razie nauczyciele wystawiają propozycję i są takie jakie planowałam . A, ponieważ dzisiaj  miałam taki nie zbyt ciekawy dzień , więc pochwalę się wam moim kolejnym ulubionym zespołem 4MINUTE . Na początku słuchałam rzadko dziewczyn  ale po kilku przesłuchanych piosenkach spodobały mi się !  Najbardziej lubię tą piosenkę :


Jakby co tutaj możecie zobaczyć tłumaczenie - Mirror Mirror . Pewnie  jesteście trochę zdziwieni moim tytułem postu ' Neo geoura  ' co znaczy : ' Moje lustereczko ' .

Sayonara ;***

4 komentarze:

  1. O tym zespole nigdy nie słyszałam ;) Choć piosenka całkiem sympatyczna, nie zdecyduję się na przesłuchanie innych, bo nie jest w moim stylu ;>

    + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d