9 czerwca 2012

Pocałuj mnie, albo mnie zabij . Co wybierasz Damon .?

Ohayo ! Co tam u was słychać ? Ponieważ u mnie fatalnie ;(( Dzisiejszego dnia ominęły mnie same atrakcje przez alergię -,- Nie pojechałam do Danowskich , a potem rodzina pojechała do cioci . Gdzie ja siedziałam cały czas w domku i użalałam się nad sobą . Pocieszeniem jest to , że zaczerwienienia są już różowe ;/// Plusem zaś to , że obejrzałam kilka świetnych filmów i starałam się zrobić nowy nagłówek bo ten jest trochę dziecinny . Co o nim  sądzicie ? W każdym bądź razie filmy to Lemoniada Gada , Bal Maturalny i kilka odcinków Pamiętników Wampirów , ponieważ jestem w tyle . I właśnie nim chciałabym poświęcić swój dzisiejszy temat ;D Na początku chciałabym się was zapytać , który wam się bardziej podoba Stefan czy Damon ? Mi Damon ♥ Ale żeby  już nie przynudzać oto kilka cytatów , które mi się podobają :


Pocałuj mnie, albo mnie zabij . Co wybierasz Damon .?


Nie chciałam cię skrzywdzić tak naprawdę. Po prostu się rozgniewałam. -wyciągnęła smukłą rękę i pogłaskała go po policzku.

- Przepraszam.

-Katherine - powiedział, wciąż się uśmiechając.

-Tak. - Nachyliła się bliżej.

-Katherine...
-Tak, Damonie?
-Idź do diabła."

- A ty nie chciałbyś być zakochany .?
- Byłem kiedyś . To bolesne bezcelowe i przereklamowane . 

- Posłuchaj, ciemniaku, już nie jestem twoją małą niewolnicą . Poważnie mnie zraniłeś i niech mnie diabli wezmą, jeśli myślisz ...(Damon wpływa na jej umysł). O mój Boże. Gdzie byłeś .? Naprawdę dobrze cię widzieć
- O wiele lepiej .


 Tak i co dalej .?
- Przebijemy ją kołkiem, albo urwiemy łeb . Coś poetyckiego, zobaczy się . 

Stefan: Rano polowałem
Damon: Nie przeraża cię to, że te wszystkie małe zwierzątka kiedyś spikną się i zmówią przeciwko tobie?


Damon: Co jest takiego szczególnego w Belli? Trzyma Edwarda pod pantoflem.
Caroline: Najpierw musisz przeczytać pierwszą książkę. Bez tego to nie ma sensu.
Damon: Pani Anne Rice. Dobrze to opisała.
Caroline: Dlaczego ty nie błyszczysz?
Damon: Bo żyję w prawdziwym świecie, w którym wampiry płoną na słońcu.
Caroline: Ty wychodzisz na słońce.
Damon: Mam pierścień. To mnie chroni. To długa historia.
Caroline: Czy przez te ugryzienia stanę się wampirem?
Damon: To nieco bardziej skomplikowane. Musiałabyś pożywić się moją krwią, umrzeć, potem pożywić się ludzką, cała katorga.
Caroline: Zabijesz mnie?
Damon: Może potem

Damon: Kogo unikasz?
Jeremy: Dziewczyny imieniem Anna.Jest dość natarczywa.
Damon: - Seksowna?
Jeremy: Owszem, ale też dziwna.
Damon: Seksowność przebija dziwactwo. Wierz mi.



I tak mogłabym w nieskończoność .. Dobranoc ! ;** 


13 komentarzy:

  1. Z Warszawy :)
    Oglądałam parę odcinków pamiętników wampirów i to prawda, jest całkiem niezły, ale fabuła jak dla mnie zbyt banalna :/ ale teksty Damona są mega :D Pokaż koniecznie nowy nagłówek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Pamiętniki Wampirów !^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham pamiętniki . :) Lecz dla mnie chłopcy są równi obu lubię . :)))
    ZApraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAWSZE ZA DAMONEM BĘDĘ <3
    Stefcio jest taki taki ... nijaki. Chociaż kiedy na poczatku 3 sezonu był tym złym był seksowny :D

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do siebie :)
    stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. damon jest boski to fakt, typ niegrzecznego chłopca ;)

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne cytaty,. :D nie lubię PW. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę Stefana <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Pamiętniki Wampirów,to mój nałóg:3
    i zdecydowanie wolę Damona ♥
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Damon ♥♥3
    + dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    http://full-of-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d