3 czerwca 2012

Sesja !

Ohayo ! Dzisiaj miałam bardzo zwariowany dzień . Najpierw oglądanie z siostrą anime . Potem drzemka i na koniec sesja zdjęciowa z Marcinem ! Było dziwnie , śmiesznie i udało nam się zrobić zdjęcia . Nie są aż tak piękne ze względu na to , że mam taki sobie aparat ale gdy zaoszczędzę kupie  lepszy . Bardzo podoba mi się motyw kotka ( kawaii ) , więc mam też takie zdjęcia . A poza tym  zdjęcia są  z modną w tym sezonie koronką . Sukienka jest z  Reserved .





PS. Dziękuje wszystkim za tak liczne komentarze i za liczę obserwatorów .
Jesteście kochani ;**  Dobranoc ..

11 komentarzy:

  1. śliczny kolor sukienki:))
    i słodki kotek<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Głównie Jedenaście minut, Weronika postanawia umrzeć -Paulo Coelho. A reszta to już coś co wpadnie mi w oko ;-)
    łaadna, bardzo ładna sukienka ;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor sukienki - MEGA *.*
    FAJNA NOTKA ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrr kiecka jest boska jak i Ty :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ja też uwielbiam Japonie! Ten jeden mały powód przekonał mnie, aby dodać Cię do obserwowanych od razu :) Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję, że mi się "odwdzięczysz" :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia. obserwuje bloga i zapraszam do mnie:
    http://mylovelybeautifulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ; )
    najlepsze to pierwsze zdjęcie ; )

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d