2 czerwca 2012

Tokyo, Seul , London , New York ..

Ohayo ! Jak wam mija weekend ? Ja to się strasznie  nudzę . Poszłam trochę do koleżanki , obejrzałam kilka odcinków anime i tak jakoś zleciał mi dzień . Ale mam dla was kolejną świetną piosenkę ,a nawet piosenki koreańskiej grupy dziewcząt - SNSD / Girls'Generation . Uwielbiam ich piosenki za to , że wpadają w ucho oraz także za  świetne układy taneczne. Mam nadzieję , że wam się też spodobają oto one :

Mr. Taxi .


Gee.


Oh ! 


The boys 


Miłego Weekendu ! ;d

20 komentarzy:

  1. mi będzie mój mężczyzna robił więc na pewno nie będzie się psuc;)) tylko musze jeszcze wykombinowac jaką chce^^
    Tez fascynuję się japonią i wogóle japońskim stylem:) zachęcam do obserwacji mojego bloga bo już niedługo notka o zlocie (harajuku day) a pozniej relacja z niego;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ajny blog, obserwuję: 33
    Skomentujesz mój ?
    Przy okazji zaobserwuj xd

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne piosenki . może sama zacznę słuchać takich . ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ??

    karmeloveciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajne. ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. skubane jak równo tańczą! 2 i 3 teledysk podobają mi się najbardziej :) wyglądają jak laleczki:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. weekend super ;d

    zapraszam do siebie http://las-tontas-no-van-al-cielo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muzyka kompletnie nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twoj blog. Obserwuję i liczę na to samo :) Również lubie anime :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja przyjaciółka jest fanką tej kultury itp.
    ;-) zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog! :)
    jeżeli mój blog się spodoba możesz dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, ciekawy blog, nawet bardzo. I masz po prostu kochany nick :) Takiej muzyki nigdy nie lubił;am ale ta piosenka chyba przedostatnia całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny nagłówek :3
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d