5 czerwca 2012

Toradora !

Ohayo ! Dzisiejszy post będzie taką w pewnym sensie niespodzianką . Ale  najpierw chciałabym was przeprosić za to , że nie wpisałam ostatnio postu , powód - nauka -,- I wracając do tematu to tą niespodzianką będzie recenzja może nie tyle co recenzja ale przekazanie wam dlaczego to anime , które przed chwilą skończyłam oglądać tak mnie oczarowało. Oczywiście jak po każdym obejrzeniu anime jestem podekscytowana itd... Ale to jest jak dla mnie wyjątkowe . Choć to kolejna komedia romantyczna mimo wszystko naprawdę polecam ; ) Cały zlot wydarzeń  opowiada o chłopcu , który ma taką specyficzną twarz , dzięki , której ludzie się go boją i sądzą , że jest młodym przestępcą . Ale prawda jest inna ! Ryuuji ( tak ma na imię ) jest miły , troskliwy i godny zaufania .Choć przyznam się szczerze , że ta twarz mnie czasem dobijała, to jednak przyzwyczaiłam się do niej. Pewnego razu na początku roku (  cała akcja toczy się w szkole -liceum ) poznaję Taigę .Niesforną , małą , czasem wredną , zboczoną (moim zdaniem) i uroczą dziewczynę. Każdy z tej dwójki jest zakochany w swoim przyjacielu . Ryuuji w przyjaciółce Taigii - Minori. Zaś Tagia w przyjacielu Ryuujiego - Yuusaku . I od tej pory zaczynają sobie pomagać .Dzieje się mnóstwo różnych sytuacji gdzie albo chce się śmiać , albo czasem się wzruszamy. Oczywiście wyszło , co wyszło i para zakochała się w sobie .Jeżeli kogoś to interesuję można to obejrzeć tu ---> Toradora Bardzo polecam to anime ;)
A oto kilka zdjęć :


 A ja lecę już spać , gdyż mamy jutro pokaz klas . Tzn. każda klasa pokazuje jakieś tańce czy coś tam .. Szczerze ? To nie ogarniam tego .W każdym bądź razie idę i wezmę ze sobą aparat , więc będą zdjęcia ! ;d  Ale to nie koniec niespodzianek ! W następnym poście pokażę wam również co upolowałam (zamówiłam ) z szafa.pl  i bardzo wam Dziękuję( po japońsku Arigato ) za liczbę obserwowanych i za to , że czytacie mój blog  Dobranoc kochani ;**** Kolorowych Snów !

10 komentarzy:

  1. to weź od niej instrukcję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam, ale niestety nie do końca^^

    OdpowiedzUsuń
  7. postaram się obejrzeć ;D

    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwujemy? :) [odp u mnie]

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d