24 czerwca 2012

Urzekło mnie Twoje rozdarte zdjęcie

Ohayo ! Dzisiaj ostatnia niedziela roku szkolnego !  Jak wam mija ten dzień ? Ponieważ u mnie całkiem ,całkiem ^ ^ Wstałam o 10 i cały czas siedziałam na kompie , słuchając kolejnego koreańskiego zespołu , który wpadł mi w ucho .Dziewczyny nazywają się  Brown Eyed Girls ( w skrócie B.E.G. ) i pochodzą z Południowej Korei .  Zespól ten powstał w 2006 roku ! A ja taka gapa dopiero teraz  go znalazłam -,- Ale dobrze , że w ogóle znalazłam .Wracając do dziewczyn . Śpiewają one R&B  , więc jest to nowość dla mnie , ponieważ ja ciągle słucham koreańskiego popu ;d Oto one : Narsha , JeA , Ga-in i Miryo .




Piosenka , która nosi tytuł nazywa się ' Abracadarba ' .Tutaj możecie zobaczyć tłumaczenie po polsku : klik 




No to ja lecę na rolki ;d Miłego Dnia Kochani ;**
 Sayonara ! ;**

23 komentarze:

  1. cały czas komp xd a dzień spoko :)



    nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com zapraszam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać wakacji :) Ale już tylko tydzień :)
    Zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę baaaardzo Ci dziękuję:* Po Twoim komentarzu zrobiło mi się naprawdę miło :) Teraz to i tak nie mam wyboru między długością włosów, ale bardzo się cieszę, że jednak w krótkich nie jest tak koszmarnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;) również obserwuję.
    Co do rolek... Może kiedyś będzie mnie stać, to sobie kupię;D. Już zapomniałam jak się jeździ.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam rolki ♥
    a piosenka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, jeśli lubisz kolorowe lakiery do paznokci, zapraszam Cię serdecznie na konkurs, który właśnie wystartował na moim blogu, przy współpracy z firma Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tyle cieszy mnie ostatnia niedziela roku szkolnego co dzisiejszy poniedziałek! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tam da się wytrzyamc ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwierz, że też nie mam cierpliwości dlatego ten sposób bardzo polecam, szybki łatwy i przyjemny plus zakrywa wszystkie zacieki itp ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za Rimmelem nie przepadam, jakoś nic mnie nie przekonuje do siebie z ich produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. piosenka spoko;)
    zapraszam do mnie, ja obserwuje rewanż?:)
    http://hoppe17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d