28 czerwca 2012

Wolny dzień!

Ohayo ! Jak wam minął dzień ?Mi całkiem przyjemnie . Wstałam , poszłam z Michasią po zakupy ,a potem się szykowałam na wyjście do miasta . Oczywiście,  jedząc obiad wybrudziłam sobie spodnie i musiałam je uprać .;/ Jeżeli ktoś chcę je szybko wysuszyć polecam żelazko plus suszarkę  ^ ^  Następnie wybrałyśmy się do 'plazy' po kosmetyki z Michasią, Faustyną , Justyną i  Martyną . A gdy już kupiłam te rzeczy ( co zajęło nam mnóstwo  czasu ;/ ) Przeszłyśmy się do biblioteki .Dla niektórych dziewczyn było to nowością ,lecz dla mnie nie . Przychodzę tam regularnie wypożyczać książki , ponieważ niektóre są naprawdę ciekawe . Teraz np. czytam serie książek Louise Rennison i jestem w 6 części - ' Ciao , bella , czyli w sidłach miłości ' . Bardzo polecam wam te książki , ponieważ są to  typowe lektury dla nastolatek . Później przeszłyśmy się do parku ,posiedziałyśmy , pogadałyśmy .Niestety  Justyna z Martyną pojechały do domu, więc rozstałyśmy się  z nimi i w trójkę  poszłyśmy nad zalew . Poleżałyśmy ,pogadałyśmy .Wiecie to już nasza taka tradycja  - leżeć lub siedzieć na moście nad zalewem i rozkminiać . Uwielbiam jak myślimy , myślimy i nic nigdy całkiem dobrego nie wymyślimy.A następnie poszłyśmy do najlepszej cukierni - Poziomki !!! Jest to moja ulubiona cukiernia , która została podajże przeniesiona i z remontowana .Wystrój jest prześliczny .Zaś minusem są małe stoliki -,- Ale z dumą mogę przyznać , że się zmieściłam . I tak oto minął mój dzień wolny . Jutro rozdanie świadectw o godzinie 12.30 i WAKACJE . Macie jakieś plany ? Ja jadę w ten weekend do Danowskich , więc będą zdjęcia . Rodzice w tym roku prawdopodobnie nie będą robili biwaku ;c

 A oto moje zdobycze  ;)












Takie tam sweet focie :3


I przepraszam za wygląd bloga .ale ciągle pracuję nad jego zmianą .Już niebawem nowy wystrój.
PS. Tego posta dedykuję mojej przyjaciółce, która gorliwie wchodzi na bloga .Proszę to dla ciebie ;***** I na koniec roku szkolnego oświadczam wszystkim  , że idę w butach na obcasie !!! 
Sayonara kochani ;**



24 komentarze:

  1. Hah..;D
    Dziękuję za dedyk :P
    Ta Gorliwa..

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przesadzasz:) Ja też jestem samouczkiem, gdzieś podpatrzę i próbuję:) I prawie zawsze mi wychodzi, więc też spróbuj:)

    Ale nowych kosmetyków, super :)

    A może masz ochotę wziąć udział w konkursie na moim blogu? Do wygrania 3 zestawy lakierów Golden Rose. Informacje o konkursie w pasku bocznym, pod zdjęciem z napisem KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kilka nielicznych planów na ten weekend. Między innymi wybeiram się na koncert oraz na małą imprezę. Nic ciekawego !
    Ja nie posiadam takich rzeczy, miałam tylko podobny dezodorant z Garneira. Mówiąc szczerze to trzymał tylko z 3 godizny nie więcej. Moim zdnaiem lepsza jest Reksona ;D ( Źle napsiałam xd )ale jak kto woli !
    Fajny blog ;)


    Zapraszam do mnie :
    http://brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) zapraszam do mnie i jeśli się spodoba to do wspólnego obserwowania :)

    http://ame-kitti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy ;). Niestety, żadnego z tych produktów nie miałam przyjemności przetestować ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobycze i śliczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam antyperspirant garnier, używam go już długo i jestem zadowolona;)


    obserwujemy?
    http://hoppe17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde śliczna jesteś :) fajne zakupy ^^
    zapraszam :) + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia . ;)
    i fajne zdobycze.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzje kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem po co pisać że idzie się w butach na obcasie skoro potem i tak jest się w balerinach :o

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam ten korektor i niestety był kiepski ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia. :D czekam na jakąś recenzje. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym nie doszla do szkoly na obcasach :P

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje ;)
    jaaakaś Ty śliczna *__*
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mimo wszystko i tak nie było cię w butach na obcasie . Hmm ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak Dominika :D mówi ale i tak tego nie zrobi xd

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d