11 czerwca 2012

You don't know me .

Ohayo ! Jak wam minął dzień ? Ponieważ u mnie tak średnio. Zaczynając od rana : wstałam , zjadłam śniadanie , ubrałam się i pognałam  do szkoły . Lekcje rozpoczęły się kartkóweczką z angola , która poszła mi tak średnio ;/ Następnie praca klasowa z fizy - nie było tak źle ,ale czy dobrze poszło ? Tego nie wiem . Historia i język polski . Dostałam 6 z recytacji wiersza !!! A możecie mi wierzyć , że nie było wcale łatwo dostać tą ocenę .Pani akurat była dzisiaj  wyjątkowo surowa . Potem znowu polski ;/ Zajęcia artystyczne  . No i na koniec język rosyjski . Szybciutko poszłam do domu , rzuciłam plecak , wzięłam kubełek lodów i zaczęłam oglądać film " Pamiętnik księżniczki "  ( To leciało akurat w TV ).Poszłam do sklepu kupić brystol , gdyż sądziłam , że będę robiła plakat na religię ( nie pytajcie czemu -,- ) Ale mi się ode chciało i tak oto minął mój dzień . Mam dla was miłą niespodziankę. Pamiętacie może jak kiedyś wspomniałam o paczce z szafa.pl ? Oto rzeczy , które kupiłam :


No i na koniec dnia efekt mojej nudy ;d




Sayonara ! ;**

9 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjęcia! ;D
    Obserwuję i liczę na to samo xd

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia :)
    http://snookilifeforever.blogspot.com/

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki ;) pozdrawiam !;)
    Claudia Trish ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, kupiłaś ogrom rzeczy ! widzę, że tak jak mnie ogarnia Cię szał zakupów ! Bardzo dobrze, bo rzeczy naprawdę fajne *_* A Twoje zdjęcia także mega świetne ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d