23 czerwca 2012

Zabicie czasu.. !

Ohayo ! Co tam u was słychać? Ponieważ ja się ostatnio okropnie nudzę .Albo pogoda jest okropna, albo nie ma z kim wyjść,albo oglądam japońską dramę ♥ W każdym bądź razie niedługo dostaniecie recenzję genialnego filmu ! A przechodząc do tematu " Zabicie czasu "  . Pewnie jesteście ciekawi jak go spędziłam .Otóż poszłam na sesję zdjęciową z Michasią ! Która okazała się nie takim beznadziejnym fotografem. Miałyśmy sporo pomysłów, ale oczywiście nie zostały zrealizowane.  Mimo wszystko spędziłyśmy 3 godziny w lesie , gdzie się trochę ubrudziłyśmy . Pożerały  ( przynajmniej mnie ) komary i miło słońce grzało . Teraz dostaniecie zdjęcia ,a ja lecę coś zjeść i będę oglądała dalszy ciąg mojej japońskiej dramy ♥










Sukienka - NEU LOOK 
Baletki - Deichmann

PS. Na wszystkie komentarze niebawem odpowiem ;d 
Osoby anonimowe też mogą komentować ^ ^

21 komentarzy:

  1. cudna sukienka : ) jak i również zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjęcia są cudne *.*
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia. przeslicznma sukienke masz. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki! :D
    według mnie bardzo nastrojowe ^^

    pzdr.

    + zapraszam do mnie,
    na konkurs z bransoletką WHO do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest cudowna a zdjęcie są jej dopełnieniem :0 Gratuluje!

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że się rozwijasz i wstawiasz co raz coś nowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda wręcz wymarzona ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, ta sobota była najnudniejszym dniem chyba na świecie. Każdy narzekal, że nie ma co robić itd.:D

    Obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne zdjecia, pełno w nich tajemniczości i magii.
    Uwielbiam zdjecia z duszą.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d