16 czerwca 2012

Zwierzęce domy

Ohayo ! Dzisiaj jest sobota a ja właśnie się szykuję na wypad do miasta , więc postanowiłam , że teraz wstawię posta  ,ponieważ później nie będę miała siły, a poza tym wybieram się jeszcze na mecz do znajomych ( chyba) .W każdym bądź razie,  tematem postu będą domy ze zwierząt ! Są bardzo dziwne i zabawne . A przede wszystkim szokują mnie ! No bo w końcu jak można zbudować coś takiego i w takim czymś mieszkać ?! A oto one : źródło i kolejne źródło  .








Najbardziej mi się podoba ten króliczek a wam?
Ja już lecę.. Sayonara ! ;**

9 komentarzy:

  1. też miałam taki post :D
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe. :D ciekawe, ja to bym chciała w słoniuu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :D heheh :D zapraszam do mnie :D +obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. króliczek i słoń najlepsze;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne , aż trudno powiedzieć , który najlepszy.;)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d