23 lipca 2012

Kolejny dzień .

Ohayo ! Przepraszam , że  ostatnio nie dodałam notki .  Jak minął mi dzień ?Szczerze ? To tak średnio ..;/  Prawie cały czas  robiłam porządki w szafie i szukałam jakiś ciuchów na internecie  ^^ Dzisiejszym tematem będą moje zeszło tygodniowe zakupy . Zacznę może od tego , że nie miałam jeszcze przyjemności, aby pokazać wam moich ślicznych kokardek , który zamówiłam na necie ;d  Cóż .Kupiłam kolejną paczkę chińskich pałeczek , piórka i repetytorium z angielskiego ;d Jeżeli chodzi o repetytorium to nie jest drogie kosztowało ok. 24 zł w empiku i osobiście jestem z niego zadowolona , ponieważ muszę powtórzyć czasy przed egzaminami -,- A tak się akurat złożyło , że  jest tam wszystko fajnie opisane , jak na moje rozumowanie ; ) 







Miłego wieczoru kochani .
Sayonara ;**

16 komentarzy:

  1. Świetne kokardki ;D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki bardzo mi się podobają, kokardki z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę obserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na http://pamietnik-kariny.blogspot.com/, jeśli dodasz się do obserwatorów to zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki piorka bardzo ładne :) szkoda że nie mogę takich nosić :<

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie kupić właśnie jakąś książkę z Ang. bo wielbiam się uczyć tego języka <3

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyk <3

    zapraszam do mnie na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog wejdz na mój http://babeczkaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przypadkiem to nie są rzeczy z mojej szafy .?:)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d