26 lipca 2012

Luźny dzień ! ^ ^

Ohayo ! Co tam u was słychać ? Gdyż u mnie jest znakomicie  ;d Wstałam o 7 , poszłam na rolki , ponieważ nie chciało mi się biegać . Zjadłam śniadanie , dokończyłam ostatni fragment książki - ' Wyznania gejszy ' . Książka jest bardzo podobna do filmu aczkolwiek są tam różne sceny , których nie było w filmie . Następnie wzięłam prysznic i poszłam na TV . Oczywiście jak zwykle nic nie było (-,-) ale pośmiałam się trochę oglądając ' Drake i Josh ' . Później poszłam na dwór,  porobiłam trochę zdjęć , zjadłam obiad i pomogłam mamie sprzątać w piwnicy . I tak minął mój dzień . Dobra ja nie będę was już zanudzać . Dodam jeszcze trochę zdjęć i idę coś zjeść;d




 Z racji tego , że dawno nie było na blogu mojej buźki macie taką tam ' kawaii focie ' hahah.. 




Miłego wieczoru ! ^ ^
Sayonara ;**

32 komentarze:

  1. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie : http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy mogłabyś oddać :D fajne zdj ^^
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    + obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne włoszy <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia cudowne włosy...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia:) ja też dzisiaj się nudziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. też dzisiaj się nudziłam : <
    oddaj włosy ! : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te zdjęcia ♥ Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni :) Spodobało nam się . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Uwielbiam twój kolor włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia i bardzo fajny blog.
    Zapraszam do mnie na justlife-jurka.blogspot.com
    Dodałam do obserwowanych i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam zamiar biegać ale na zamiarach niestety zostaje (; fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brakuje takich blogow jak Twoj <3 jest cudny! obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog: ) jeśli chcesz zajrzyj do mnie photographypassiion.blogspot.com Piszę o swoim życiu i o fotografii. Z góry dziękuje i pozdrawiam: ) Julka

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny blog ;)))) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne zdjecia, zazdroszcze wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia ;)

    fajny blog :) obserwujemy ?
    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. słodka buźka :3
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog ; )
    Zapraszam do mnie ;D
    + Obserwuję..

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :) zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog muszę polecić go znajomym bo oni wprost kochają mange fajnie że są tacy ludzie jak ty ;))
    http://urbanandstreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dziś dzień spędziłam z przyjaciółkami :)
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem spoko zapraszam do mnie :) http://brunetkoblondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d