1 lipca 2012

Nowy Wygląd , Nowe Postanowienia ..

Ohayo ! Dzisiaj już oficjalnie zatwierdzam nowy wygląd . Oczywiście niedługo pojawi się nowy ,ale to dopiero po wakacjach z nagłówkiem  mojej koleżanki , która zrobiła go specjalnie dla mnie ! Jest niesamowity .Niestety będziecie musieli na razie zachwycać się tym.



Z racji tego , że zaczęły się wakacje . Mam też nowe postanowienia .A mianowicie zaczynam biegać ! Oczywiście wcześniej biegałam ,ale było za zimno i zachorowałam -,- Mimo wszystko nie poddam się ! ;d Mam też zamiar uczyć się gorliwie japońskiego , który uwielbiam ♥ I dużo czasu poświęcić blogowi ;d

Na jutro mam dla was niespodziankę ;d
Sayonara ;**

28 komentarzy:

  1. Ja również muszę sobie zapisać postanowienia na wakacje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. lista moich postanowien jest bardzo długa, ale i tak na pewno wszystkich nie spełnię;( tez kiedyś chciałam biegać ale po dwoch dniach stwierdziłam, że wolę przemierzać dłuższe trasy na rowerze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd świetny ;). Ja już TYLE razy biegałam, a nigdy nie wytrwałam więcej niż tydzień xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, mogę dodać cię do obserwowanych, bo podoba mi się twój blog. ;) Pozdrawiam.

    A mój ci się podoba? Liczę też na obserwowanie z twojej strony. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładne tło bloga :)
    życzę powodzenia w dotrzymaniu postanowień!!

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że na wakacje każdy szablony zmienia, włącznie ze mną. Ładnie tu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd bloga jest świetny :)
    Fajne postanowienia ,życzę powodzenia! ;* (też biegałam codziennie przez jakiś czas potem przestałam ,ale znowu zaczynam ;))
    Czekam na niespodziankę ;D
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny wygląd obserwuję!
    Bardzo cię proszę zajrzyj do mnie :* dla ciebie klik dla mnie dużo znaczy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam zamiar biegać wraz z rozpoczęciem wakacji, ale niestety nie wypaliło :D.
    Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląd ;)
    Powodzenia w bieganiu :D Ja osobiście nie nadaję się do tego - odpadam po 1km chodzenia ;x
    Czekam na niespodziankę ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wygląd bloga ,bieganie lubię :) ciekawe co to za niespo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wygląd - daj znać co sądzisz o moim :)

    zapraszam do siebie na : smallthingspleasemost.blogspot.com - każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super nowy wygląd bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie :) fajny blog :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny ten nowy wygląd ;) Też miałam kiedyś takie tło ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny ten nagłówek ;)
    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Upał właśnie fajny jest ♥ opalać się możnaa! a wygląd bloga bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam podobne postanowienia :3 Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, ladna kolorystyka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny wygląd:D
    +obserwuję i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zmiany :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez mam postanowienie, aby biegać, ale zmotywować się nie mogę do tego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam postanowienie, spalić z 2kg. myślę że mi się uda. ;) Powodzenia w twoim. Świetny nagłówek! ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d