4 lipca 2012

Playful Kiss !

Ohayo ! Właśnie niedawno skończyłam oglądać koreański serial ' Playful Kiss ' i jestem załamana , ponieważ nie ma drugiego sezonu . Szkoda .Ten serial jest świetny ! Wzrusza , bawi ale nie tylko ! Strasznie wciąga zaś minusem jest to , że jest taki krótki . Mogłabym go oglądać i oglądać !!!
' Playful kiss ' jest to serial , który powstał na podstawie anime o tym samym tytule.Jeżeli chodzi o mnie to teraz zdecydowanie wolę oglądać japońskie lub koreańskie dramy niż anime , więc jak na razie recenzję będą dram.Serial opowiada o dziewczynie imieniem Oh Ha Ni , która odkąd zobaczyła w pierwszym dniu liceum chłopaka imieniem Baek Seung Jo od razu się w nim zakochała . Jednak gdy wyznała mu miłość w liście on . Poprawił jej błędy ! I ośmieszył przy całej szkole dając jej go . Oczywiście ona zaczęła go później nie lubić , ale jak to bywa w filmach . Udawała  ;) Jeżeli chcecie wiedzieć co się będzie działo możecie obejrzeć serial tutaj -- > link  . Tylko pamiętajcie żeby ustawić na Polski ;d

Oto główni aktorzy :


Słodka - Jung So Min


I zabójczo przystojny - Kim Hyun Joong



Może na początku was nie zachwycać ,potem będzie się dużo działo ! ;d 

6 komentarzy:

  1. tłumaczą to chociaż na polski ;)) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za mangą, ale może się skuszę ;)


    zapraszam na dwa nowe posty www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię tego typu filmow czy tam anime hehe :D. jestem inna widocznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I have new post, so if you're bored, check it out if you want!
    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie zbytnio mangi, ale nawet przystojny ten aktor, więc kto wie, może jednak obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog wejdzi na mój http://swwetpieseczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d