5 lipca 2012

Tottemo happii dayo !!!

Ohayo ! Jak z mojego opisu widać - ' Jestem szczęśliwa ' ! Dlaczego , ponieważ dzisiaj dostałam kilka prezentów .Choć nie tylko, kupiłam też sobie gazetę 'Joy' i niedawno zjadłam przepyszny obiad . Ale zacznijmy od rana. Otóż wstałam , ubrałam się , poszłam na pocztę zanieść list , który wysłała do mnie dziewczyna  . A następnie leżałam i cały dzień zdychałam .Cała rodzinka pojechała nad jezioro , a ja będąc leniem nie pojechałam . Zamiast tego wolałam  obejrzeć koreański film .A o 17 był przepyszny obiad z łososia .Tata świetnie gotuje <3  Jeżeli chodzi o prezenty to dostałam naszyjnik z firmy Apart  i dwie bransoletki z Georgio Armani  , oczywiście piszę tam Emprio zamiast Georgio , ponieważ jest to seria dla ' młodszych dorosłych ' z tego co przeczytałam na internecie to tak się to profesjonalniej nazywa.





Miłego Dnia !
Sayonara ;**

17 komentarzy:

  1. ja również czytałam lipcowego joya :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są ;)! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny naszyjnik:) ale miałaś farta:) cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham avanti, a tej gazety nie czytałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio bardzo rzadko kupuję gazety ;p Ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny naszyjnik :)
    Narobiłaś m ochoty na czytanie gazety ;)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny naszyjnik, bezie pasował do wielu rzeczy;)

    zapraszam do siebie ;) http://karifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. MMm... jaki apetyczny ten łosoś ;). Podoba mi się naszyjnik.
    Zapraszam do mojego bloga: http://existenceland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog:) będę wpadała tu regularnie:D dodaję się do obserwujących i liczę na to samo;P

    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te bransoletki, ogólnie jestem fanką bransoletek :)

    http://truthunderworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog, ciekawe posty, dużo zdjęć!
    zapraszam do siebie i proszę o komentowanie i ocenianie postów, z góry dzięki:
    http://crazy-everyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d