12 sierpnia 2012

CRAYON POP

Ohayo ! Jak u was mija niedziela ? Zaczynając od rana .Wstałam o 8 (-,-) kochana mama z siostrą nie dawały mi spać , śmiejąc się na cały dom .Gdy już doczołgałam się do nich , musiałam zawrócić do kuchni , ponieważ tata zrobił śniadanie ^ ^ Następnie umyłam się i pognałam na TV ! Miałam dzisiaj szczęście !!! Dlaczego ? Ponieważ leciał program ' Simple KPOP ' gdzie występują tam najnowsze zespoły i nie tylko ;d Niestety jak skończył się , musiałam przez prawie cały dzień sprzątać w pokoju ;/ Pewnie zauważyliście w nagłówku ' CRAYON POP ' i jesteście ciekawi co to oznacza ;d Otóż to jest nazwa mojego najnowszego zespołu , który wystąpił w tym programie. Dziewczyny są cudowne ! Mam nadzieję , że staną się sławne , ponieważ zadebiutowały dopiero 24 czerwca tego ROKU . Z tego co widziałam miały już dużo koncertów i ich dwie piosenki są cudowne . Oto one :


Pseudonim : Gum-mi

Prawdziwe imię : Baek Bo Ram

Urodzona : 18 czerwiec  1988 ( lat 24 )

Pozycja : Liderka / Główny tancerz

Wzrost : 165cm




Pseudonim : Erin

Prawdziwe imię : Kim Min Young

Urodzona : 2 kwiecień 1990 ( lat 22 )

Pozycja : Główny tancerz 

Wzrost : 165cm


Pseudonim   : Soyul

Prawdziwe imię :  Park Hye Kyeong

Urodzona : 15 maj 1991 ( lat 21 )

Position: Główny raper , Maknae.

Wzrost : 162cm



Pseudonim: Way

Prawdziwe imię: Heo Min Seon

Urodzona : 12 lipca 1990 ( lat 22 )

Pozycja: Wokal

Wzrost : 163cm



Pseudonim : Cho-A

Prawdziwe imię : Heo Min Jin

Urodzona : 12 lipca 1990 ( lat 22 )

Pozycja : Główny wokal 

Wzrost: 163cm


 A oto teledyski :
 Crayon Pop - Bing Bing ( ver. Korean ) 


Crayon Pop - Bing Bing ( ver. Japanese ) - Ja zdecydowanie wolę tą wersję ;d 

I mój ulubiony :
Crayon Pop - Saturday Night 


PS . Postanowiłam , że zostanę ;d A na jutro przygotowałam niespodziankę ;d
Miłego Dnia ;d
Sayonara ! ;**

5 komentarzy:

  1. Nie lubię azjatyckiej muzyki oprócz mojego kochanego wokalisty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tańczą ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wstałam wczoraj o 9. xd
    także nie lubię azjatyckiej muzyki. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nazywa się ten kanał z programem 'Simple KPOP' ?
    Chętnie bym go obejrzała xd

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d