13 sierpnia 2012

Dzień pełen NIESPODZIANEK !

Ohayo !  Jak wam minął poniedziałek ? Bo ja obudziłam się pełna pozytywnej energii i chęci życia ;d Zaczynając od początku  wstałam o godzinie 6 , umyłam się , ubrałam i póki się ogarnęłam była 8 , więc wzięłam szybko  rzeczy i pobiegłam  do okulisty ( miałam na 9 ) . A gdy już dobiegłam , jakaś straszna baba mnie pogoniła , ponieważ zapomniałam AKTUALNEGO ubezpieczenia i ( na szczęście ) przeniosła wizytę na czwartek .Tym razem wezmę je ,ale chcą nie chcąc " pani " była naprawdę straszna ;/  Następnie przebrałam się , zjadłam śniadanie i oglądałam z tatą ' Wielkie cygańskie wesela' czy coś takiego .Jeżeli chodzi o ten program pozostawię to bez komentarza choć w sumie był dość ciekawy .No i najstraszniejsza część tego dnia ; O ŚCIĘŁAM WŁOSY aż 10 cm mi obcięła fryzjerka , gdyż chciałam zredukować stopnie .Niestety zredukowała mi tylko trzeci i drugi z racji tego , że na pierwszy się nie zgodziłam bo byłoby już za krótko.I tak jest za krótko. Och..Dziwnie się czuję . Ale od jutra zaczynam jeść dużo drożdży , więc niedługo znowu będę miała dawną długość i znowu będę musiała obciąć żeby włosy były już całkowicie równe .Znudziły mi się stopniowane i w dodatku nie można zrobić żadnej fajnej fryzury !!! No i ta milsza część dnia ;d Gdzie pojechałam do miasta i znalazłam pierwszą część kursu do japońskiego , ponieważ mój kochany tatuś kupił mi drugą część -,- Teraz tylko pozostało mi go namówić na kupno ^ ^  Oczywiście nie obeszło się bez zajścia do chińczyka i kupienia sobie notesiku , w który jest mi niezmiernie potrzebny , szczególnie do szkoły . Ciągle zapominam o różnych rzeczach ..W sumie jak każdy w szkole ;d Kiedy już wróciłam cała MOKRA to na moim biurku leżała kartka od Jessiki , z którą piszę poprzez listy ;d Sądzę , że każdy lubi dostać jakiś miły list ;d Uwierzcie mi , taka mała kartka tak wiele radości ;d I tak oto minął mój dzień .

Oto moje włosy  ;((( Zdjęcie jest strasznie brzydkie ,ale niestety aparat padł ;(( Ja to mam dzisiaj pecha -,-


 Kawaii notesik ;3


A oto śliczna pocztówka od Jessiki ;) Tutaj link do jej bloga ---> http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/



Miłego wieczoru kochani ^ ^
Sayonara ;***

10 komentarzy:

  1. Ja zawsze zapominam o kartkówkach,sprawdzianach o pracach domowych nie wspomnę xD haha:) Śliczny ten notesik^^

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny blog, ladne wloski ;) wpadaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy notesik^^


    _______
    zapraszam;)) iPepperminted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna pocztówka. ;) no i łaaaadne zdjecie .:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie licz, z epod rożdżach tak szybko ci urosną. Picie codzienne drożdży zagotowanych przyspiesza wzrost o jakieś 20%, a jedzenie suchych może doprowadzić do nieżytu żołądka, dlatego uważaj :*

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d