14 sierpnia 2012

Hello Kitty ;3

Ohayo ! Jak wam mija dzień ? Ja spędzam go w domu , siedząc i słuchając kpop i jpop ;d A zaczynając od poranka . No to wstałam , zjadłam śniadanie , ubrałam się i poszłam do Kauflandu ;d Chciałam wziąć ciastka ,ale po jakimś czasie stwierdziłam , że spróbuję jogurtu ' Hello Kitty ' , którego dość często widzę ,albo na blogach, albo facebooku . Co o nim powiedzieć ?  Jogurt jak jogurt  :) Plus niespodzianka ;) Później zaniosłam książkę koleżance i myślę nad tym żeby dokończyć dramę .




 Miłego Dnia ;)
Sayonara ;*

15 komentarzy:

  1. a jaką drame teraz oglądasz? (tytuł)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kiedyś skoczyć do Kauflandu xd
    jaką dramę oglądasz ? Polecam ci Heartstrings. To moja najukochańsza drama <33

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polecam Boys over Flowers , Marry stayed out all night , HeartStrings i Playful Kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą i ostatnią oglądałam i też polecam ;)

      Usuń
  4. Dobry jest ten jogurt?:D
    no i czekam na filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah , fajne! :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku,jakie to KAWAII *-*
    Chyba się wybiorę do Kauflandu,bo też ciągle widzę ten jogurt na jakichś blogach i kusi :3
    Ile kosztuje taki jogurcik?
    Jak masz chwilkę to zapraszam:avehellburn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie szynkka , tylko se biały w plasterkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. eJ MUSZĘ SPRÓBOWAĆ ! :D
    Super tu masz ! :)
    liczę na rewanż.
    zapraszam do mnie : http://u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d