17 sierpnia 2012

Kot, kot i jeszcze raz kot ^ ^

Ohayo ! ;p Na początku bardzo chciałabym was przeprosić za to , że tak późno dodaję posta. Powód ? I chciałabym was już teraz uprzedzi  , że posty będą częściej wstawiane popołudniu lub wieczorem niż z rana. Jak minął mi dzień ? Zaczynając od poranku to wstałam gdzieś tak po 5 ;O Wiem dla mnie to też było w pewnym sensie dziwne , gdyż zazwyczaj wstaję o 10 . Ale aby nie marnować dnia , ubrałam się i poszłam pobiegać. Ile przebiegłam ?Sądzę , że około 5 km.Następnie zjadłam śniadanie i poszłam na komputer , żeby zobaczyć co się dzieję na tym świecie. Nie myślcie sobie , że ciągle oglądam Koreańczyków i Japończyków ;) Oczywiście ten piękny dzień musiała zaprzepaścić moja przyjaciółka , swoim nagannym zachowaniem , przez co o mały włos nie dostałam zawału -,- Pozdrawiam Cię nie ogarze -,- A gdy już się ogarnęłyśmy , poszłyśmy do biblioteki ,aby oddać moje książki , których i tak nie przeczytałam . Jak to kochana biblioteka , posiada wielki dar przymulania, więc gdy tylko z niej wyszłyśmy , byłyśmy całkiem bez sił i chęci do życia . Po drodze poszłyśmy do Tesco na cappuccino ;) Wróciłam , zjadłam obiad i zdrzemnęłam się na jakieś 2 godziny ? Nie wiem. Nie pamiętam. Pewnie ciekawią was zdjęcia , co ? ;< Otóż , oto efekt mojej nudy . Oczywiści motywem przewodnim był kot ;)





Miłego Wieczoru ;)
Sayonara ;**

12 komentarzy:

  1. świetne te zdjęcia c;
    i ja z chęcią zobaczę ten cover ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie:)
    chętnie zobaczę cover^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością zobaczę cover.
    PS. Do twarzy ci z kocimi wąsami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. no sorki ;* ale wiesz jaka jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tak cover!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia !! ;3 Chce koniecznie zobaczyć ten cover !! proszeee . Czekam już tak dlugo ! Pozdrawiaam : DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh crazy fotki *.* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wstaw ten taniec w końcu, bo mówisz już o nim któryś raz, a nadal go nie widzieliśmy. :( czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak pokaz ten cover i...łał, ale kociak ^^
    PS. Usuń weryfikscję w komentarzach :* U mnie instrukcja jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d