16 sierpnia 2012

My girlfriend is a Gumiho !

Ohayo ! Jak wam mija czwartek ?  Ja skończyłam oglądać dramę , wzięłam prysznic . Niedługo zjem obiad i idę do okulisty -,- Dzisiejszym tematem jest recenzja dramy ' My girlfriend is a Gumiho ' lub ' My girlfriend is a nine-tailed fox ' .  Zacznę od tego , że jest to jedna z dram , którą obejrzałam do końca ^^ Drama opowiada o chłopcu imieniem Cha Tae Woong  ( Lee Seung Gi ) , który jest od dziecka rozpieszczany przez dziadka i zawsze gdy dziadek chcę zmusić go do odpowiedzialności , on ucieka . Kiedy mówi dziadkowi o tym , że chcę zostać gwiazdą kina akcji ,dziadek nie godzi się na to i nie pozwala mu . Pewnego razu Cha Tae Woong znowu ucieka przed dziadkiem i trafia do świątyni w środku lasu , gdzie pomaga mu mnich. Cha Tae Woong słysząc głos ducha ( Gumiho ) , który każe mu dorysować na obrazie ogony , uwalnia ją ( Shin Min Ah )  . I tak oto zaczyna się pełna śmiechu , czasem łez , czasem frustracji ( gdyż są takie momenty , że ledwie to obejrzałam -,- )  historia ;)  Dramę można obejrzeć tutaj --> drama 




A oto zwiastun ;) 



Dobijemy dzisiaj do 100 wyświetleń ? Wczoraj było 97  ;) 
Miłego Dnia ;) 
Sayonara ;**

9 komentarzy:

  1. no zaciekawiłaś mnie trochę, może obejrze ;>
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam żadnej kolorowej marynarki, ale jest już na liście, więc może niedługo pojawi się taka stylizacja! Dzięki, zdania czytelników są dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d