15 sierpnia 2012

Nudle z patelni - po chińsku !

Ohayo ! Dzisiejszym tematem jest - Nudle z patelni po chińsku . Właśnie jakiś czas temu zrobiłam je i postanowiłam , że wam pokażę ;) Choć moje zdolności kulinarne są delikatnie mówiąc marne .Mimo wszystko staram się ! ;p 


Jak widać potrzebna będzie pierś kurczaka , cebula ,marchewka , szczypior , czosnek , imbir i  sos sojowy .


 Następnie kroimy pierś kurczaka na plasterki i smażymy. 


 Gdy już kurczak trochę się podsmaży , dodajemy pokrojoną też w paseczki cebulę i marchewkę .


 Kiedy wszystko się już usmaży. Dodajemy pozostałe składniki . Jak widać na zdjęciu , ja marchewkę , cebulę i kurczaka przełożyłam do garnka , ponieważ moja patelnia jest za mała i nawet jest tak wygodniej ;) Dodajemy zawartość opakowania , która jest na początku , imbir i łyżeczka sosu sojowego plus kubeczek wody aby kluski zmiękły . 


 Na sam koniec dodajemy szczypior ;) 



Jeżeli chodzi o to danie to przyznam się szczerze, że takie dobre to nie jest . 
Ale ocenę pozostawiam oczywiście wam ;) 

Ja już lecę , miłego dnia ;p 
Sayonara ;**

8 komentarzy:

  1. Na pewno Twoje zdolnosci sa wieksze, niz moje :D wyglada pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu nawet nie wiedziałam że coś takiego weszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam z atakimi daniami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, musze kiedys spróbować! :D

    zapraszam na nową notkę ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. o, tak jeszcze nie robiłam. ;p zawsze zalewam wodą. :D

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d