19 września 2012

Kolejny dzień pełen zajęć..

Ohayo ! ;) Niestety z góry was uprzedzam , że post będzie krótki i może niezbyt ciekawy ze względu na to iż piszę go ' na szybkiego ' . Jak minął mi dzień ? No to tak szkoła , zajęcia poza szkolne i dom . Szczerze mówiąc to nic ciekawego u mnie się na razie nie dzieję prócz gorliwej nauki -,- W tym roku czekają mnie egzaminy gimnazjalne ; (( Ostatnio zauważyłam , że spada liczba obserwatorów co mnie bardzo smuci ,ale nadrobię to wszystko.I jeszcze raz bardzo was przepraszam póki co nie mam czasu na odpisywanie waszych komentarzy , nadrobię to wszystko w weekend ( tak jak odcinki koreańskich dram , które oglądam regularnie ♥ )   No to tyle .. Teraz czeka na mnie geografia , która leży na biurku -,- Tak , tak jutro mam kartkóweczkę .A na dole macie mój zapał do nauki hahahha.. ;) Genialny to obrazek .



Miłego wieczoru ;)
Sayonara ;**

4 komentarze:

  1. Oj sub poleciał na yt :D Obrazek z jakiego anime?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie smuć się !
    Ja jestem ciągłą obserwatorką twojego bloga i zawsze będę ! :)
    Głowa do góry ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam dużo nauki przez egzaminy ;/ Ale jakoś to będzie :) Nie przejmuj się spadkiem obserwatorów , przyjdą nowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, jaki fajny obrazek :D...
    Mi też dużo osób odeszło z obserwatorów. Często jest też tak, że ludzie dodają do obserwowanych i liczą, że ktoś się tym odwdzięczy, a jak tego nie zrobisz, to wyrzucają, albo po prostu nie napiszesz regularnie notki i już po x_X wkurza mnie coś takiego, ale nie ma się czym przejmować. Masz fajnego bloga, prowadź go przede wszystkim dla siebie.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d