27 września 2012

Na starych fotografiach odnajduję chwile, które już z pewnością nie powtórzą się…

Ohayo ! ;) Otóż obiecałam , że wstawię posta no to wstawiam ^ ^ Jeżeli chodzi o dyskotekę powiem jedno - było super  jak dla mnie  . Tak szczerze mówiąc , to jestem wyczerpana oraz dzisiejszy limit na jakiekolwiek pomysły jest wyczerpany .Plus czeka na mnie jeszcze ' kochana ' matematyka , której do tej pory nie odrobiłam -,-  Przed chwilą przeglądałam stare foldery i trafiłam na kilka fajnych zdjęć ^ ^  W dzisiejszym poście chciałabym się z wami podzielić opisami , które od dłuższego czasu chomikuję ;p Może komuś się spodobają ;) Idę odrobić matmę i wziąć prysznic. Bai , bai :**


Żyjmy chwilą, nie patrząc co będzie jutro . !

Na starych fotografiach odnajduję chwile, które już z pewnością nie powtórzą się…

 Czy to nie miłe uczucie, wiedzieć, że gdzieś tam istnieje ktoś, kto jest nam przeznaczony i kogo kochamy już teraz, nawet o tym nie wiedząc ?

 żyj chwilą, bo tylko one sprawiają że się uśmiechamy .

` Wkrótce nadejdzie ten dzień, w którym będziemy mijać się ulicą. Wtedy będę ulotna jak sen, już nie będziesz mógł mnie mieć. Będziesz mógł jedynie patrzeć, jak powoli znikam wśród przechodniów. I wtedy przypomnisz sobie, że był taki czas, w którym miałeś swoją szansę. No właśnie... Był ! Ten czas już nie wróci.`


ludzie nie mówią Ci kim jesteś. Ty im to mówisz, pamiętaj. ♥


Humor to najlepszy pas ratunkowy na oceanie życia.!!:P

` ...bo są na świecie osoby, które mogą totalnie zmienić wszystko, a szczególnie wyraz twarzy


Zdjęcie z starej sesji z Marcinem :)

4 komentarze:

  1. Hej! Masz bardzo fajnego bloga :D Podoba mi się jak piszesz i to zapewne nie jest moja ostatnia wizyta tutaj! Jestem nowa, i serdecznie zapraszam Cię do mnie, a jak Ci się spodoba..może zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. kicia :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d