28 września 2012

Paris Fashion Week !

Ohayo ! ;P W dzisiejszym temacie skupię się na modzie , ponieważ jeśli ktoś jeszcze nie zauważył jestem dziewczyną i interesuję się takimi rzeczami choć pewnie nie widać tego po mnie . Ale nie myślcie też sobie , że tylko Japonia i Korea mi w głowie.Dlaczego chciałabym dzisiaj poruszyć temat związany z modą ? Otóż  jest ku temu pewien powód , a mianowicie niedługo planuję sesję zdjęciową i  mam kilka pomysłów na świetne zdjęcia ;) A do tego niestety potrzebne będą outfity . Jeżeli chodzi o mnie to mam świetne wyczucie czasu  , gdyż właśnie rozpoczął się tydzień mody w Paryżu . Gdzie wszystkie znane domy mody pokażą swoje kolekcje na jesień 2012. Z tego co wyczytałam na internecie będzie pokaz domu mody CHANEL - mojej ulubionej marki ♥ Choć jest strasznie droga to posiadam z niej kilka rzeczy np. perfumy i kredkę do oczu  . Ale będą również pokazy z domów mody takich jak Dior , Chloe , Hermes i wiele , wiele innych , których prawdopodobnie nie znacie ^ ^ W tym sezonie będą modne moje ulubione kolory :  biały ,  bordowy , pomarańczowy , złoty , fioletowy i zieleń , która pasuję do outfitów militarnych . Jeżeli chodzi o mnie to ja preferuję styl militarny , gdyż mam kilka takich stylizacji . Zaś jeżeli chodzi o skórę to nie lubię jej i nie obchodzi mnie czy jest modna czy  też nie i tak nie będę jej nosiła . Co mi się jeszcze podoba w tym sezonie ? Bardzo podoba mi się styl gotycki te wzory. Ach ! Są cudowne ale czasami przerażające ;/  A na dole macie kilka stylizacji , które znalazłam na internecie oraz, która mi się spodobały.









Bai, bai ;**

5 komentarzy:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d