23 września 2012

Rzucanie ptakami poziom hard ! ;3

Ohayo ! Oto post ' hot spot' , którego wgl nie planowałam ,ale coś mnie podkusiło i oto on  ;3 No to tak .. Zacznę od tego , że skończyłam plakat na angielski i odrobiłam większą część lekcji został : rosyjski , edb i gegra. No i jeszcze z jedną pewną osóbką czeka mnie konsultacja w sprawie konkursu no ,ale mamy jeszcze czas  ;3 Choć trzeba wybrać piosenkę ;/  Och.. nie mam już dzisiaj do tego głowy .Całkiem niedawno poszłam z koleżanką na noce zakupy do Kauflandu , stąd też pojawiła się zupka chińska. Tak ,więc dla ciekawych , tytuł nagłówka jest jednym z tekstów, który ciągle powtarzałyśmy w sklepie : O

Oto mój plakat ;d 


Zakup .
Ach. Brudasek ze mnie :)




A teraz ogłoszenia duszpasterskie :

Bardzo chciałabym podziękować za ponad 5.000 ;3 Arigato ;***
Dziękuję również za około 150 dzisiejszych wyświetleń ;d
I jeżeli ktoś chcę może komentować posty , które są zarówno dla osób anonimowych jak i użytkowników .
No i pytanie dnia : Czy chcielibyście częstsze posty ? Mam na myśli dwa w ciągu dnia jeżeli oczywiście będzie taka możliwość ;) Ankieta po prawej stronie .

No to na tyle ;)
Dobranoc kochani ;p
Sayonara ;**



6 komentarzy:

  1. Nagrałabyś dance cover Gangman Style? Chętnie bym zobaczyła Cię w takim wydaniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz .. Ciężko mi powiedzieć ;) Może kiedyś ;) Ale nie wykluczam tego ^ ^

      Usuń
  2. Nie jest tak źle z tym biurkiem, u mnie jak jest syf to nawet nie widać, że tam jakieś biurko stoi ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d