27 września 2012

Tyle na głowie .. !

Ohayo ! ;) Właśnie sprintem wróciłam ze szkoły , ponieważ miałam 7 lekcji i potem dodatkowe zajęcia przygotowujące na olimpiadę z historii ( trzymajcie kciuki ) i jeszcze projekt xd  A zaraz lecę na dyskotekę , ponieważ jestem w Samorządzie Uczniowskim i razem z koleżankami musimy jeszcze pozałatwiać kilka rzeczy . Jeżeli jest ktoś ze szkoły , w której się uczę SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAM ^ ^ A , więc jak widać sporo mam roboty ;// To ja już lecę  ;)



Bai, bai :*

2 komentarze:

  1. GRATULACJE BYCIA W SAMORZĄDZIE UCZNIOWSKIM.
    Też chodzę do szkoły im. Jana Pawła II

    trzymam kciuki za olimpiadę z historii

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też chyba ma być dyskoteka :d

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d