25 września 2012

We're born to win ! ♥

Ohayo ! ;) Więc , właśnie skończyłam oglądać mój serial ♥.♥ I postanowiłam , że dzisiaj , również wstawię post , choć tak naprawdę mi się nie chciało xd Jak minął mi dzień ? Tak szczerze mówiąc to był koszmarny ; (( Ale na szczęście dobiega końca i koszmar się kończy  ^ ^ Miejmy nadzieję , że jutro będzie lepiej . Fighting ! Razem z przyjaciółką wybrałyśmy dzisiaj piosenkę  , którą prawdopodobnie zaśpiewamy na konkursie piosenki obcojęzycznej .Oczywiście jeżeli damy radę , gdyż jest dość trudna . Ale tak ogólnie to  piosenka jest świetna i w wersji angielskiej , więc jeżeli wszystko dobrze się ułoży  to nawet podam wam jej tytuł ^ ^ Niestety na razie pozostanie on tajemnicą ;p A ponieważ właśnie skończyłam oglądać jeden z odcinków dramy i jestem w genialnym humorze. Och jakie dramy potrafią zmienić twój nastrój.  Trzymajcie kciuki za konkurs . Fighting ! ;)

Moja ulubiona sukienka .

A oto najnowsza piosenka zespołu Beast , która wpadła mi w ucho ;) 



Miłego wieczoru ;)
Sayonara ;**

5 komentarzy:

  1. Ładna sukienka. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna sukienka :)
    uwielbiam motyw łączki :)
    bzuaiczki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka. ja nie mam żadnych sukienek bo nigdzie nie potrafie kupić takiej która by mnie zauroczyła. a ta jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka !
    też kocham tą piosenkę :3

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d