22 września 2012

Wolna sobota ^ ^

Ohayo ! ;) Jak wam minął dzień ? U mnie całkiem dobrze .. Wstałam po 10 , zjadałam śniadanie i ubrałam się w coś lżejszego aby poćwiczyć.  Po żmudnych ćwiczeniach , udałam się do mojego pokoju , gdzie musiałam sprzątnąć bajzer , który zrobiłam w ciągu tygodnia -,- . A uwierzcie sporo tego było; (( . No i teraz najlepsze ! Niedawno urodził się mały Piotruś - mój brat cioteczny . Ma nie całe 11 dni i jest słodziutki ,a do tego całkiem spokojny . Wogóle nie płacze ;) Na dole macie moją sukienkę , która założyłam do cioci . No i tak minął mi dzień .W zasadzie to był jakoś dziwnie krótki ale tam . Co teraz planuję robić ? Oglądać moje seriale < zaciesz >  ! A potem odrobić lekcje -,- No to na dzisiaj tyle.




 A oto malutki 11 dniowy Piotruś ^ ^ 



No to ja zabieram się za komentowanie i przede wszystkim czytanie waszych blogów ;)
Sayonara ;**

4 komentarze:

  1. Dziękuję ;*. Każda pora roku ma coś w sobie pięknego, ale ja czekam na wiosnę. Chcę móc znów biegać po ciepłej trawie na łąkach w białej sukience przy rzece i czuć się wolna. W zimniejsze pory roku tego nie czuję. Jestem zmuszona do wygrzewania się pod kocykiem, popijania herbaty, czytania książek, oglądania filmów, nauki i ogólnie zamarzania - niestety jestem strasznym zmarzluchem.
    Mi ogólnie dzisiaj ten dzień się dłuży. Myślałam, że wyzdrowieję, ale gdzież?! Oczywiście, trzyma mnie już tydzień. Nauki mam sporo, wszystko muszę więc zrobić jutro, bo nawet mi się nie chce przez tę chorobę uczyć, tylko kicham, kaszlam i smarkam :/.
    Na Maleństwo nie mogę się napatrzeć <3 kocham dzieci. Słodki jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki ten Piotruś:3
    To czekam na ten dance cover^^
    a co do twojego pytania...
    to nie są robaki xd
    To jest makaron który wygląda jak ryż,a do tego inne pierdółki-papryka,ogórek,majonez itp.;D

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d