26 września 2012

Z świata umarłych do świata żywych ! ;3

Ohayo ! ;p Jak wam minął dzień ? Ponieważ u mnie dosyć ciekawie . Fizyka , matma , w-f , matma i dwie techniki luuz. Ale na zajęciach artystycznych to była masakra .Prawdopodobnie jak w większości szkołach ogrzewanie jeszcze nie działa i jest strasznie zimno ;((( A z racji tego , że jestem okropnym zmarzlakiem to wyglądałam jak 'podobno'  wampir , choć ja sądzę , że bardziej jak zombie ;) Ręce  miałam prawie zielone ,a twarz fioletową xd Na szczęście jak wróciłam ze szkoły to poszłam od razu spać i gdy wstałam było mi cieplutko ;3  A przede wszystkim kolor moich rąk oraz twarzy były normalny < w końcu ! > .. Odrobiłam lekcje i spakowałam się na jutro ;) Dzisiejszy outfit ;p



No to ja już  lecę oglądać dramę ;) Niestety muszę zacisnąć wargi i poczekać na polskie tłumaczenie dramy z Minho ♥ Więc teraz będę siedziała i tłumaczyła najnowszą dramę z Shin Min Ah , która jest cudowna ,ale w tłumaczeniu angielskim -,- Pocieszam się tym , że prawie nie używam google tłumacza , gdyż już sama większość słów rozumiem ^ ^

Miłego Wieczoru ;)
Sayonara ;**

4 komentarze:

  1. ja prawie codziennie sprawdzam czy kaloryfer jest ciepły ... czekam aż nadejdzie ten dzień kiedy wkońcu będe mogła się do niego przytulić :) haha

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojecia jaki jest tytuł :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie to dobrze, wróciłaś i walnęłaś w kimono, a ja nie ;( tylko dodałam zdjęcia na bloga i do książek. I tak nic nie umiem. Zaraz idę na zajęcia i umrę. Wczoraj dostałam pierwszą kosę i byłam zaskoczona, JA 1 Z ANGIELSKIEGO?! Dzisiaj otrzymam tak piękną ocenę z rosyjskiego. Wstrętny język. Mogliby już mi darować takie pierdoły w kl.maturalnej. Zajęłabym się tylko tym, co chcę zdawać i co muszę zdawać, a nie jakimiś PP, WOS, religią i innymi farmazonami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh z tym ogrzewaniem :( u mnie tez jeszcze nie ma :(
    ale naszczęscie póki co w dzień mamy jeszczo ponad 20 stponi więc daję rade :)
    musisz się cieplej ubierac do szkoły kochana bo będziesz poźniej bidulko chora :(
    Buziaczki

    p.s.
    bardzo dziękuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d