24 września 2012

Żyłam w błędzie ! Czyli ciekawostki o moim blogu ^ ^

Ohayo ! ;) Otóż zacznę od początku dnia ;) No to umyłam się , zjadłam śniadanko i poszłam do szkoły . Gdzie pojechaliśmy na jakiś teatr ? Szczerze to nie wiem ,ale przedstawienie mnie przymulało , jak większość osób , które tam poszły ^ ^ A potem wróciliśmy na 4 godzinę lekcyjną - religia , na której doznałam olśnienia !!! Otóż ostatnio zaczęłam rozmyślać nad nazwą mojego bloga , ponieważ pewne słowo ' ame ' którego znaczenie miało oznaczać cukierek i w pewnym sensie oznacza . Oznacza również ' deszcz '  . Przez co mój blog ma aż dwie nazwy ! ;) Cukierkowy kotek i Koci deszcz ;) Tak szczerze mówiąc bardziej podoba mi się ta druga nazwa ;p I jeżeli ktoś kiedyś będzie chciał wiedzieć co oznacza nazwa mojego bloga . Będę mu  odpowiadała - Koci deszcz hahah.. Po szkole poszłam na zmianę opatrunku i próbę ;) .

Dzisiejsze śniadanie , którego i tak nie skończyłam xd 


Oto mały zakup po szkole ;)





Bardzo też dziękuję za coraz większą ilość wyświetleń ;)
Miłego wieczoru ! ;)
Sayonara ;**

3 komentarze:

  1. Lubię Hota. :p
    Wyłącz weryfikacje obrazkową plis.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli Twój blog ma podwójne dno :) PS. Wyłącz, prosze, weryfikację w komentarzcah :*

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d