6 października 2012

Więc patrz, bo właśnie idę dać sobie radę . !

Ohayo ! ;p Jak wam minął dzień ? Ponieważ u mnie wspaniale ! Od ponad dwóch miesięcy wyspałam się ! Ogólnie jestem bardzo zadowolona , ponieważ właśnie skończyłam rozmowę z kolegą z Chin . Oczywiście nasz angielski to kalectwo (szczególnie mój) , gdyż pisać jest mi o wiele łatwiej gorzej z wymową ,ale udało się nam ;) Jak pewnie zauważyliście wstawiłam muzykę . Ogólnie myślę nad zmianą wyglądu bloga , więc na razie nie nastawiajcie się na zmiany , ponieważ nie jestem ich co do końca pewna . A na dole macie jakieś zdjęcia wygrzebane z folderów ;d 








Dzisiejszy nastrój : Happy ^ ^
Czy mam plany na dziś ? Dokładnie przypomnieć sobie czasy z angielskiego i odrobić lekcje .;P
Czy coś jeszcze ? Tak ! ale zdradzę to wam później ;d

Miłego wieczoru !
Sayonara ;**


1 komentarz:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d