5 października 2012

Friday , Friday och.. Friday !!!

Ohayo ! ;p Przepraszam , że ostatnio moje posty są raczej rzadkie ale sami wiecie , że spowodowane jest to nauką. Przez co bardzo was jeszcze raz  przepraszam .Jak mija mi dzień ? Otóż na początku miałam polski ( a nawet dwa ) , na którym totalnie nie ogarniałam . Później w-f ( siatkówka ) , historia i zastępstwo na matematyce . Niestety szczegółów wam powiedzieć nie mogę , coś zdarzyło się na matematyce ale obrazek poniżej dokładnie odzwierciedla minę mojej przyjaciółki na tej lekcji ;)hahah..



Do zobaczenia wieczorem ! ;)

1 komentarz:

  1. weeeeeeeekend <3 gif hahaha

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d