9 października 2012

I Feel Good ! ;3

Ohayo ! ;3 Jak wam minęło popołudnie ? Ponieważ ja większą jego część spędziłam w kościele ;( Ale teraz nadrabiam stracony czas - oglądając dramy i  ( niestety ) odrabiam lekcje . A wcześniej zjadłam kolację i zdążyłam zrobić kilka zdjęć .  Dzisiejszym tematem w poście jest teledysk najnowszego zespołu - EXID  , który powstał w tym roku ! Muszę przyznać , że dziewczyny są świetne! Choć układy jakoś nie zachwycają.


Mega sławny dzióbek ' ala Jang Geun Suk ' - jeżeli ktoś oglądał You're Beautiful to wie o co mi chodzi ^ ^ 




 A oto dziewczyny ! Co do teledysku to jest mega <33





Miłego Wieczoru !
Sayonara ;**

2 komentarze:

  1. W kościele? Ajć ;/
    Nie ma to jak dobra drama ♡
    Teledysk rzeczywiście świetny! ;3

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d