12 października 2012

"Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś."

Ohayo ! ;p Jak widać w temacie mam nowe motto bloga ;d Tak jakoś wzięło mnie dzisiaj natchnienie , dzięki któremu mam mnóstwo pomysłów na posty . Przede wszystkim dzisiaj chciałam zrobić filmik z coverem ale niestety bateria w aparacie nie pozwoliła mi na to ;(( Może jutro mi się uda ? A co do układu to myślę nad ustalaniem daty 'premiery ' hahahah.. ^ ^ Dzisiejszy post będzie dosyć krótki , ponieważ muszę koniecznie dokończyć odcinek dramy , której niedługo dostaniecie recenzję ;3

Wczorajsze zdjęcie ;d
Miłego wieczoru !
Sayonara ;**

1 komentarz:

  1. ja też ostatnio mam dużo pomysłów na posty :D
    takie natchnienie

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d