7 października 2012

Miał być filmik , filmiku nie ma ;((

Ohayo ! ;p Więc zacznę od poranka . Wstałam ,  zjadłam śniadanko , odrobiłam lekcje , sprzątnęłam pokój i zaczęłam robić filmik. W filmiku był kawałek piosenki , którą zaśpiewam na konkursie obcojęzycznym oraz podstawowe zwroty po japońsku . Niestety później poszłam do koleżanki, a potem do kościoła ;// I w tym czasie moja ' genialna' siostra dobrała się do telefonu , usunęła filmik chcąc zyskać więcej pamięci i nakręciła swój , który był kiczowaty -,- Tak się wkurzyłam , że aż ustawiłam blokadę w telefonie .Aish.. Szkoda bo jednak trochę czasu mi to zajęło. Ale postaram się nakręcić drugi ^ ^ Mimo tej nie przyjemności  ,dzisiaj spotkało mnie też dużo innych ciekawych rzeczy tj. oglądanie kwejka z przyjaciółką i co chwila wpadanie w śmiech ;)  A później mama zrobiła ciasto i jakoś minął mi ten dzień .

Dzisiejsza spódnica , którą wygrzebałam ( dosłownie ) z dna szafy ;p 


Śniadanie : 


Serniczek ;3



A jak wam minęła niedziela ?
No to ja lecę oglądać dramę ♥
Miłego Wieczoru ;***
Sayonara ! ;p

2 komentarze:

  1. oj szkoda że siostra usunęła ten filmik. W każdym bądź razie czekamy na inny

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d