11 października 2012

Oczekiwania a Rzeczywistość .

Ohayo ! ;p Jak tam u was dzień mija ? Zaczynając od ranka : wstałam 20 minut po siódmej , oj coraz ciężej jest  mi wstawać ;/ , śniadanko itp... I poszłam do szkoły. W szkole kartkóweczki z angola i geografii , które całkiem dobrze mi poszły. Gorzej z klasówką z fizyki ale tam szczegół. Potem do lekarza , niestety okazało się , że go nie było , więc z nudów pochodziłyśmy ( wraz z koleżanką ) trochę po szpitalu. Jednak po 5 minutach znudziło się nam to i poszłyśmy do mnie . Sporo osób szczególnie w mojej klasie piecze na jutro coś dla nauczycieli,  a  ponieważ  miałam chrapkę na ciasto to też zrobiłam . Niestety po raz kolejny wyszedł mi zakalec -,- A ZAWSZE wszystko robię zgodnie z przepisem . Na szczęście koleżanka mnie pocieszyła i powiedziała , że następnym razem robimy u niej i może coś z tego wyjdzie .A na dole macie zdjęcia jak przebiegał proces tworzenia ciasta ;) Przepis wzięłam stąd : przepis 



 Oczekiwania 
 Rzeczywistość ;(((


Miłego Wieczoru !
Sayonara ;**

8 komentarzy:

  1. hahahahhah nastepnym razem ja robie ty patrzysz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. na moj gust zle oddzielone zoltka od bialek, pewnie piana slabo sie ubila, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piana dobrze się ubiła ... pewnie dalej też coś sknociłam ;p A co do żółtek to chyba masz rację ;d

      Usuń
    2. Racja. Widać, że w żółtku nie ma samego żółtka ;)

      Usuń
  3. fabulous! i love it :)
    anyway, visit my blog too pretty?
    http://raellarina.blogspot.com/
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz zarabiać własne pieniądze, dostawać bony na ubrania i/lub pudełka wypełnione po brzegi kosmetykami? Zajrzyj na mojego bloga, nic nie stracisz a zyskać możesz naprawdę wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja babcia robi coś podobnego, mniam. ♥

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d