13 października 2012

Panda i Hedgehog !

Ohayo ! ;p Tak jak powiedziałam wcześniej oto krótki opis dramy , którą właśnie skończyłam oglądać ;d Tytuł to ' Panda i Jeż ' . A jak zapewne wiecie uwielbiam oglądać dramy i jestem już do tego stopnia ogarnięta , że oglądam świeżuteńkie , dopiero co po premierze <33 Drama ta wyszła 18 sierpnia 2012 r. i była emitowana w soboty i niedziele o 19.30 ,ale u nas była dostępna już po 14 ( strefa czasowa ^ ^ ) . Niestety musiałam też trochę poczekać , ponieważ grupa tłumacząca - tłumaczyła ( Dozo arigato - Bardzo dziękuję ;* ) Bo jak sami wiecie tłumaczyć samemu z angielskiego na polski to trochę zajmuję i wkurza -,- Drama opowiada o chłopcu Go Ji Seung ( Lee Dong Hae -  najładniejszy moim zdaniem członek zespołu Super Junior <333 ) , który prócz tego , że jest przystojny to jeszcze umie piec ciasta ! Mieszka wraz z dziadkiem. Pewnego dnia spostrzega ogłoszenie o zatrudnieniu cukiernika do cukierni '  Cafe Panda ' i zostaje przyjęty oraz przeprowadza się tam  . Co najlepsze okazuję się , że właścicielką jest totalnie nieogarnięta Pan Da Yang ( Yoon Seung Ah , która grała w Playful Kiss ) . Jakie są jego zamiary co do cukierni ? I co z tego wyniknie ? Tego dowiecie się oglądając - tutaj  . Więcej wam też nie napiszę z tego powodu , że po prostu nie chcę mi się xd  Ale drama godna uwagi i przede wszystkim tak dużo tam ślicznych ciast , że zaczynam tracić nadzieję , co do moich zdolności ;(  Jeżeli chodzi o tekst na czerwono  to jest to  jeden z najlepszych w tej dramie tekstów, który uwielbiam ;33 A co najlepsze cały czas mówi go Ji Seung robiąc przy tym słodkie serduszko z rąk  hahahah..


Oppa, I love you <3



1 komentarz:

  1. Ciekawie, może skuszę się i kiedyś obejrzę :)

    Zapraszam do mnie ;)
    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d