9 października 2012

Szkoła , szkoła i jeszcze raz szkoła ..

Ohayo ! ;p Wpadałam tutaj tylko na chwilkę , ponieważ zaraz lecę do kościoła - bierzmowanie och .. nic dodać nic ująć xd  . Jak minął dzień w szkole ?Zaczynając od niezapowiedzianej kartkóweczki z edb , następnej kartkówki z religii, sprawdzianu z polaka, sprawdzianu z angola i prace klasowej z historii to całkiem dobrze ;d No i jeszcze nie zapominając o chemii i rosyjskim ;d Plany na dzisiaj prócz kościoła ? Raczej żadnych nie mam .Może pouczę się z matmy na kartkówkę i tyle ;d No to ja lecę !



Miłego popołudnia ! ;d
Sayonara ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d