3 lutego 2013

Comeback !

Ohayo ! ;3 Otóż po dłuższym czasie odpoczynku , wracam do blogowania ! Jak zapewne widać jest nowa nazwa bloga jak i nowy wygląd mam nadzieję , że wam się spodoba . Obok po prawej stronie macie ankietę , w której to możecie głosować ;3 Mam nadzieję , że moi czytelnicy nie opuścili mnie i wytrwale czekali . Dziękuję wam za to ;** I nie zawiodę was ! Mam mnóstwo pomysłów , które z pewnością zrealizuję .Co do nowych czytelników , mam nadzieję , że wam tu się spodoba i będziecie mnie częściej odwiedzać .Co do motta bloga nie zmieniło się ;' Więcej wiary w to , że się uda ! ' .

Fighting !  





No to tyle.. Życzę wszystkim miłego dnia !
Sayonara ! ;**

5 komentarzy:

  1. W takim razie witamy z powrotem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne usta *u*fajnie że jestes z powrotem ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dobrze wiedzieć! :D
    haha, to ze mnie lepszy kucharz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy spowrotem :) Fajnie że wróciłaś ;]
    Pozdrawiamy i w wolnej chwili zapraszamy do nas na bloga o mojej suni http://york-nikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d