7 lutego 2013

Fat Thursday

Ohayo ! ;3 Właśnie wróciłam ze szkoły i zaraz znowu do niej wracam ;/ Jejku jestem dzisiaj strasznie zabiegana. Przepraszam za jakiekolwiek błędy, ponieważ pisze strasznie szybko. ;d Lekcje ogólnie spoko.. Żadnej oceny dzisiaj nie dostałam ,ale tam ... Rozdawałam pączki ;d Właśnie ile dzisiaj pączków zjedliście ? Ja zjadłam już trzy ;3 A odnośnie tego , czemu jestem zabiegana ? To dlatego , że mamy dzisiaj dyskotekę i jako członek samorządu musiałam zrobić kilka rzeczy tj. napompowanie balonów -,-  Ręka mi boli od tego zawijania w pętelkę. Dobra ja już lecę bo mnie Natalia pogania -,- Oto efekt naszej pracy ;d  Do zobaczenia później ;d



Sayonara ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d